MTB Rzeszów - Rowerowe Maratony Górskie, Cyklokarpaty, Rowery Górskie w Rzeszowie

Idź do treści

Menu główne:

Szosa Prządki Lipiec 2012 Rowery, Kolarstwo, Rzeszów

Galerie > 2012

22 lipca o 8.30 wyjechaliśmy z Rzeszowa. Cel – Rezerwat Prządki i zamek w Czarnorzekach.
Chętnych było troszkę więcej. Na starcie stanęło tylko dwóch „wymiataczy” ;-)
Staraliśmy się omijać główne drogi gdzie ruch jest duży. Wybór padł na trasę: Rzeszów – Biała – Tyczyn – Borek (klasztor) – Błażowa - Futoma – Domaradz – Lutcza – Węgłówka – Czrnorzeki.
Małe zwiedzanie skałek w rezerwacie. Drugie śniadanie na zamku Kamieniec na Odrzykoniu.
Wracamy przez Węglówkę – Wysoką Strzyżowską – Strzyżów – Glinik Zaborowski – Pstrągową – Czudec – Niechobrz- Zgłobień – Nosówkę - Kielanówkę do Rzeszowa.
Łączna trasa 125km. Czas przejazdu około 5 godzin.
Za Błażową dołączył do nas miejscowy kolega rowerzysta. Zapraszał nas na wspólny dystans 200 km. Podziękowaliśmy. Do Lutczy jechaliśmy razem. Tam okazało się że kolega z Błażowej traci powietrze z tylnego koła i zawrócił do Błażowej. Wiem z innego źródła że Kolega ten tłucze niezłe kilometry na co dzień.
Pogoda dopisała. Widoki piękne na trasie. Dzięki bocznym drogom – ruch na drodze nie był uciążliwy.
W drodze powrotnej troszkę dokuczał wiatr. Lechu prowadziła, ja trzymałem się koła i jakoś dojechałem.
Trzeba powiedzieć, że nogi wytrzymały takie tempo jazdy. Gorzej z tyłkiem i karkiem. Na rowerze górskim podróż jest wygodniejsza.
Lechu chciał przetestować rekreacyjną jazdę na dłuższym dystansie. On się nie zmęczył (no chyba że wolnym tempem) ja jechałem ile mogłem.
Szykujemy jeszcze w tym sezonie zaliczyć trasę Rzeszów – Solina – Rzeszów (około 270km).
Już zebrało się kilka osób na taką jazdę rekreacyjną.
Chętnych zapraszamy. Tempo średnie to około 20km/h więc nie powinno dać „w kość”. Częste postoje będą miały zapobiec zdrętwieniu na rowerze.

Główna | Aktualności | Team | Cyklokarpaty | Wyniki | Galerie | Sponsoring | @ i Forum | Indeks | Thomus | Sanok MTB 2011 | Rower Elegant | Mapa witryny